خدایا دلتنگم. . .

خدایا دلتنگم. . .

خدایا دلتنگم. . .

خدایا دلتنگم. . .

خدایا دلتنگم. . .

خدایا دلتنگم. . .
خدایا دلتنگم. . .
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
خدایا دلتنگم. . .


کودکی ام گم شده
هرکسی اونو پیدا کرد..سهمی از معصومیت کودکانه اش مژدگانی برای اون
ولی الان ...
الان که جوونیم تو پیاده روهای شلوغ بی کسی دست فروشی میکنه
شونه هاشو خوب میبرند اما هق هق اش رو نه..
خدایا دلتنگتم...
دلتنگتر از هراونچه بودم..
سرتاپاسکوتم..
من دلتنگی ام رو ارمان احساسم و وجودم میکنم.
تنهای تنهام
که نه احساسی نه وجودی برا قبول کردن حقیقت داره ..
حالا من دلتنگم..
اماهنوز زنده ام که ای کاش نبودم.
من همون سنگ یخ زده ای ام که زیر هجوم سرد یخ پنهون شدم
اما انگار از همیشه زلالتر و قشنگتره...
اما تاکی؟
تا کی میتونم پنهون شم و از آفتاب فرار کنم؟
همون بهتر که از اول سنگ باشم که بخوام یه روزی با یخ زدن زلال شم.
خدایا چرامن؟
چراهمیشه باید زلال وپاک باشم و انقدر تا ذره ذره ی وجودم خرد بشه وبشکنه؟
دوست دارم اصلا نباشم.
دوست دارم بیام پیشه خودت
آره خدا..
نبودن از همه چی بهتره....
خدایا من فقط بعد از داشتنه تو خودم رو دارم و این حس مقدسم که تنهاییه..
مثل خودت تنها..
شاید بی کس باشم اما خودم همه کسه خودم میشوم...
من و خودم وتو و تنهایی هام...
تنهای تنها
تو این زمین خاکی میون ادم نماها که هیچی از آدمیت نمیدونن تنها هدفشون بخار گرم نفساشونه همینو بس...
ولی من هنوز هستم
من و یه خدای مهربون و دوست داشتنی
که یادش دلمو قرص میکنه..
اما در کنارش منو یه قلب خسته و شکسته..
یه دنیا تردید..
یه اسمون بی کران....
یه جاده ی بی انتها
و نم بارون که جسم خسته ام رو نوازش میده...
چه سخته تو جمع بودن ولی گوشه ای تنها نشستن..
به چشم دیگران کوه بودن اما اهسته تو خودت شکستن...
آی آدما؟
با شمام؟
من همینم..
میفهمین؟
تنهای تنها
بی هیچ همسفری
با پایی خسته و با یک دنیا خیال خام پیمودن ....
و این منم که تو حسرت به پایان رسیدن زنده ام...
همین
 





تعداد بازديد : 628
جمعه 5 اسفند 1385 ساعت:
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران